Believe

Welcome To My Blog

Believe

Welcome To My Blog

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

*** برای اولین بار در ایران ***

فروش اشتراک سایت محبوب و معروف Blinkist.com

بصورت کاملا قانونی

بلینکیست یک اپلیکیشن انگلیسی‌زبان است که کتاب‌های غیرداستانی را خلاصه می‌کند و شما می‌توانید در ازای پرداخت حق عضویت ماهیانه به آرشیو بیش از ۲۵۰۰ کتابی آن دسترسی داشته باشید. سایت‌های دیگری هم هستند که کتاب خلاصه می‌کنند ولی تا جایی که ما دیده‌ایم کیفیت خلاصه‌های بلینکیست بهتر و انتخاب‌هایش به سلیقه‌ی ما نزدیکتر است. ضمن اینکه بعضی از خلاصه‌های بلینکیست نسخه‌ی صوتی هم دارند. هر چند وقتی درباره‌ی خلاصه‌ی کتاب حرف می‌زنیم بیشتر مردم متن را ترجیح می‌دهد و تجربه‌ی خواندن متن‌ خلاصه‌ها در اپلیکیشن بلینکیست فوق‌العاده دلچسب و ساده است.

 

  • قیمت های اصلی سایت در سال 2019 : (با توجه به افزایش قیمت بزودی قیمت اشتراک افزایش خواهد داشت!)

با خرید اشتراک ( با قیمت ناچیز نسبت به سایت اصلی) از سایت ما علاوه در صرفه جویی در خرید  اشتراک با ارز های خارجی از ارشیوکامل این سایت و امکانات آن نیز بهره مند خواهید شد.

 

  • ویژگی های اکانت پریمیوم

 

  • نمونه اکانت یکی از مشتریان وفادار ما


کانال فروش اشتراک بلینکیست در تلگرام نیز ساخته شده است.با پیوستن به کانال علاوه بر خبر های جدید از تخفیف ها و جوایز نیز مطلع شوید.برای عضویت رو تصویر زیر کلیک کنید.



 قیمت خرید اشتراک با تخفیف به صورت زیر می باشد :

 

 

  • اشتراک یک ماهه : 35,000  تومان          

برای خرید به آیدی تلگرام روبرو یا فرم زیر پیام دهید (برای پیام باید ف.ی.ل.ت.ر شکن خود را فعال کنید) : 

@Blinkist_admin


 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.