Believe

Welcome To My Blog

Believe

Welcome To My Blog

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرآغاز

Sunday, 4 Farvardin 1398، 01:12 PM

First

با سلام خدمت همه شما عزیزان

امروز بعد از مدت ها تصمیم گرفتم بلاخره وبلاگ شخصیم رو راه اندازی کنم،به هر حال همه ما به گذشته نیاز داریم و فکر نکنم بتونیم خودمون رو ازش جدا کنیم...

همیشه دلم میخواست وبلاگی داشته باشم که اتفاقات مهم زندگی یا درس های که در این مسیر می آموزم رو در آن نشر بدهم تا در آینده هروقت خواستم به گذشته و عقایدم نگاهی بیاندازم بی نصیب نمونم :)

امیدوارم از این وبلاگ و مطالبم لذت ببرید، راستی اگر نظری داشتید خوشحال میشوم که با من به اشتراک بزارید.

98/01/04
Admin

نظرات  (۲)

سلام حسین جان
ممنون از نظرت راستش فیلم های لیست رو خیلی وقت هست دوباره ندیدم بزودی دوباره مشاهدهشون میکنم و حتما سعی میکنم مغرفیشون کنم چون واقعا هرکس سینما رو دنبال میکنه نه فقط نباید وقتش رو تلف کنه بلکه باید معنای عمیق اون ها رو بفهمه و درزندگی ازشون استفاده کنه.
من حتما توصیه ها و پیشنهاد های شما رو سعی میکنم در سایت قرار بدم هرچند درحال حاضر کم پیش میاد وقتم ازاد بشه
باز ممنون
با عرض سلام
زدن وبلاگ ایده جالبی برای شروع راه.با توجه به اون لیستی هم که تو سایت نایت مووی ساخته بودید مطمئنم سینما رو جدی دنبال می کنین.ولی اگه تک تک همون فیلم های لیستتون رو نقد کنین ویا فقط معرفی کنین به نظر خیلی جالب می شه.راستی اگه کنار نقد فیلم، معرفی کتاب و نقاشی و اینجور چیزا اضافه کنی،بنظرم وبلاگتون پر وپیمون تر هم می شه.به هر حال انشاالله در ادامه موفق باشید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.