Believe

Welcome To My Blog

Believe

Welcome To My Blog

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی فیلم Knight Of Cups

Monday, 19 Farvardin 1398، 08:08 PM

امروز فیلم شوالیه جام ها به کارگردانی ترنس مالیک و محصول سال 2015 رو به شما معرفی میکنم.

اگر بخواهم در چند جمله کوتاه این شاهکار را معرفی و توصیف کنم باید بگویم که زیبایی این اثر انقدر بی انتهاست که کلمات قادر به بیانش نیستند این اثر روایت یک دوره از زندگی همه افراد هست و تقریبا غیرممکنه کسی به دوران اگزیستانسیالیستی وارد نشود.دوره ای که ممکن است تا آخر عمر برای بسیاری از افراد ادامه داشته باشد و یا ممکن است عده ای هم آن را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

استاد بزرگ ترنس مالیک سبک و روش خاص خد را برای فیلمسازی دارد و ممکن است هرکسی از این فیلم لذت کافی را نبرد و درکش نکند. به هر حال هرکس فیلم های ترنس مالیک را درک کند قطعا این فیلم ها به بهترین فیلم های زندگی اش تبدیل میشود و تجربه ای لذت بخش از تماشای این فیلم ها در ذهنش حک خواهد شد. این فیلم جدا از مسایل فلسفی دارا تصاویر زیبا و فریم های بی نظیر از دنیای مدرن و طبیعت هست علاوه بر فریم ها دارای موسیقی زیبا و ارمش بخشی هم هست. این فیلم شاید یکی از بهترین فیلم های زندگیم تا الان بوده باشد.

همچنین اگر علاقه ای به فلسفه ندارید از فریم های این فیلم لذت ببرید. اگر هم که عاشق فیلم های فلسفی و عمیق هستید این فیلم را از دست ندهید.به هر حال این فیلم به تمام عشاق سینما توصیه می شود

امتیاز 5 از 5

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.